Friday, October 18

Delicious.....

Assalamualaikum wbt...Manalah perginya semangat yang kononnya nak update blog sekerap mungkin ya? Hahaha...Walaupun gadget untuk mengupdate blog ada di hujung jari sahaja tapi kekangan masa mengatasi segala-galanya.

Baiklah...apa cerita ya...ada resepi terbaru yang dicuba?Tiada kot..mungkin petang sikit.hajat di hati ingin meroti...bun kacang merah kot...bahan-bahan memang sedia ada di rumah...tapi tu kita cerita nanti ye, bila roti tu betul-betul dah jadi...

Walau bagaimanapun, entri kali ni masih berkisarkan makan makan makan...

Pernah makan di restoran Delicious? First time makan kat situ sempena majlis perpisahan seorang rakan ofis. Juga perjumpaan dengan rakan lama. Semakin sihat kawan sorang tu.

Promosi hari jumaat, order satu menu dari list Delimains akan dapat percuma dessert. Nyummsss...memang dah aim Berrylicious Chocolate Pavlova, so untuk main dish saya malam tu adalah Braised Beef and Mushroom Pie.

Hmmm portion macam biasa saja tapi tak dapat juga habiskan. Daging dalam pie tu banyak sangat. Hehe..

Pavlova pulak..hhmmm luar dalam crispy. Patutnya luar crispy, dalam pula macam marshmallow. Next time kalau datang makan sini lagi takkan order lagi pavlova ni.



My favorite:)....love sweet recipes. 

2 comments:

  1. Alamak..pie tu menggiurkan la....

    ReplyDelete
  2. Lemon Meringue Pie...kitorg kasik rating kat dessert tu....paling nyumm chocolate brownies, pastu cheese cake, lemon meringue dan pavlova tercorot skali wahaha..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

© *Love Sweet Recipes*, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena