1) Kenapa la 2 orang artis ni leh divorce? Kita ni punya la menyokong their marriage sampai beli VCD ngan buku ttg perkahwinan mereka 3 tahun yang lepas...rasa cam tak berbaloi pulak...Sib baik la tak pegi wedding reception diorang yang buat kat Taman Tasik Permaisuri tu...Rasa kesian la pulak kat peminat-peminat diorang yang sanggup datang dari jauh, berhujan pulak tu, dan sampai ada yang pengsan semata-mata nak tengok diorang berdua ni bersanding! "Kalau peminat kecewa, kitorang lagi kecewa", kata diorang berdua lah...
2) Satria Neo....frust sebab kereta tu lawa sangat tapi untuk dibuat 2nd car, kitorang tak mampu laa...lalalalalalala
3) Japan vs Croatia 0-0!
Read More
2) Satria Neo....frust sebab kereta tu lawa sangat tapi untuk dibuat 2nd car, kitorang tak mampu laa...lalalalalalala

3) Japan vs Croatia 0-0!
